7 Nisan 2015 Salı

BEYAZPERDEDEN MODA'YA YON VERENLER KOLAJ SERGİSİ

Beyaz perde'den moda'ya yön verenler , Saliha AĞAÇ hocamın düzenlediği bir kolay sergisi.
Sayesinde çok güzel bir gün geçirdim ve bana bir çok konuda ilham verdi. Kolaj tekniğiyle hazırlanan giysiler fotoğraflarda çok anlaşılmıyor . Ankara da olup  ilgi duyanlar varsa kesinlikle sergiyi gezmelerini tavsiye ederim. 

tarihleri arasında Gazi Universitesi Mimar Kemaleddin Muzesi Sergi Salonu (Rektorluk Ana Binasi) Besevler - ANKARA 
Gidemeyecek olanlar için de sergiden bazı kareler :


















5 yorum:

  1. Çok iyiymiş gerçekten, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ya Hacerrr sen nerelerdesin,hiç mi bir şey dikmiyorsun,böyle bir görünüp kaybolmak olur mu,soruyorum sana :))) Hem bu işin ustası ol hem de hiç bunları bizimle paylaşma :)))) sevgiler canım

    YanıtlaSil
  3. :) Merhaba öğretmenim hatırlanmak ne güzel :) :) :) Bu aralar biraz dikişten uzaklaştım , bir de internete çok zaman ayıramıyorum bu konularda bir tembellik çöktü üzerime ... Tatili bekliyorum artık ... Yakın zamanda tekrardan paylaşımlar yapma umuduyla sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Bak yine ben :)) kabus gibi miyim yoksa ...Yine hatırladım seniii....Sanırım çoooook yoğunsun ki bizi o güzel dikişlerinden mahrum bırakıyorsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar da zaman geçmiş bir türlü fırsat bulup yazamadım sayfama ... Hatırlanmak güzel şey , beni unutmamanız mutlu etti beni, birazda azim verdi desem yalan olmaz. Çok yakın da paylaşımlarla görüşmek üzere :)

      Sil