25 Mayıs 2016 Çarşamba

Akıllı Giysiler

AKILLI GİYSİLER
Uzun süredir dikiş dikmiyordum. Bu sefer öğrencilerim için oturdum makinamın başına. 
Proje konusu olarak akıllı giysileri ele aldık , ortaya bir ürün de koysak derken bu güzel gömlek çıktı. Kalıp çıkarmaya açıkcası uğraşmadım 2015-02 pratik dikiş burda dergisini kullandım.
Kumaşımız %100 pamuk üzerine bazı apreleme işlemleri yapılmış . Kızlarım konuyu araştırdı, inceledi, kumaş üzerinde deneyler yaptı, bende onlar için bu güzel gömleği tasarlayıp oluşturdum. Bakalım sizler de beğenecek misiniz?

Kumaşı üzerinde ise günlük yaşantımızda döküldüğünde üzerimizi kirleten şekerli çay, kahve , meyve suyu , ketçap vs.. gibi ürünleri kumaşa döküp test ettik.





Leke ve su geçirmeyen özelliğini gözlemledik, sonrasında da akıllı gömleğimiz ortaya çıktı.Gayet keyifli bir çalışmaydı.

2 yorum:

  1. Hadi ya akıllısı da çıkmış. İşte bu tam bana göre. Ayrica gömlekteki düğmeler beni benden aldı.

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş bu elinize sağlık:)

    YanıtlaSil