7 Şubat 2015 Cumartesi

9. İzmir Gelinlik ve Abiye Fuarı

Ara tatile girmişken bir İzmir molası verdik. Şansımıza fuar haftası da tatilimize denk geldi. İlk günden gitme planları yaparken malesef İzmir havası bana hiç iyi gelmedi ancak fuarın 3. günü yataktan kalkıp gidebildim. Defileleri kaçırsam da  fuarı gezmek değdi doğrusu. 
  

Davetiyeler gerçekten güzel hazırlanmış.



                            Tebi Abiyede beğendiğim firmalar arasında fakat dikkatimi çeken ürünlerinden çok tanıtım stantlarında dikiş makinalarından oluşan güzel bir görselin olmasıydı.

                              Pembe olan abiye elbise Scuba kumaştan yapılmış , güzel fikir ;)
İğne iplik moda mankenlerine bayıldım :)

Gelinlik tasarım yarışmasından 





Tasarım yarışması 2. si









Tasarım yarışması finalisti 

Yaklaşık 300 adet ipek kozasından yapılan çiçekler ve üzerindeki emek takdir edilmeyi fazlasıyla hak ediyor.









3 yorum:

  1. Güzel bir gün geçirmişsiniz gibi :))

    YanıtlaSil
  2. Fuarı gezmiş kadar oldum, teşekkürler.
    Dikiş, tasarım her zaman ilgimi çeker, takipteyim. Bana da beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende sizi takibe alıyorum :) www.nowacraft.blogspot.com

      Sil